Monday 4 August 2014

Bro, Blog Lu Ni Kurang Gambar La...

Saya mendapat satu email dari salah seorang pembaca blog saya tak seberapa nie. Dalam emailnya;

Salam...

Bla Bla
Bla Bla..
" Content lu ada yang best ada yang tak best"
Bla Bla
Bla Bla..
"Bro, Blog Lu Ni Kurang Gambar La... Kalau banyakan lagi gambar pun ok juga Bro. "
Bla Bla
Bla Bla..

Adios..

----------------------------------

First nak ucap jutaan terima kasih kepada pengirim email. 
Kedua.. terima kasih lagi sebab bagi input yang membina. Sebenarnya saya bukan tak nak letak banyak gambar dalam blog saya. Saya cuba kurangkan gambar. Blog nie adalah untuk bacaan umum. Gambar dan sebagainya tu hanya untuk menyedapkan lagi bahan bacaan itu. 

Senang kata macam nie la.. sekarang nie kan season raya kan.. semua orang masak lemang. Ada dua jenis lemang. Pertama dijual oleh pakcik seman, yang kedua dijual oleh jenal, anak mak som songel. Pakcik Seman punya lemang biasa je, amik buluh, letak daun pisang, isi beras pulut dan panggang. Tapi lemang Pakcik Seman ramuannya jangan cakap la beb.. kalau dah makan mmg sedap giler..

Si Jenal punya pulak, mmg nampak macam terbaek, sebab dia bakar pakai buluh perindu, pas tu pakai daun pisang hutan, tapi bila dah siap, tak ada rasa apa pun..

Ha.. yang mana pilihan Bro?

Tapi apa-apa pun terima kasih banyak banyak sangat sebab sudi antar email.. Email pertama sejak blog nie aku buka.. haha

No comments:

Post a Comment